بهترین استراحتگاه ها در آسیا 22/12/2017


بهترین استراحتگاه ها در آسیا

دوره زمستان به نفع همه نیست، به ویژه اگر تعطیلات سزاوار این سه ماه باشد. در این مورد، شما باید مکان را سریعا تغییر دهید. برای کسانی که می خواهند از زمستان به سواحل جنوبی زیر درختان نخل و خورشید فرار کنند - انتخاب ما از استراحتگاه ها در آسیا که برای تعطیلات در زمستان مناسب است.

سری لانکا

در باورهای مسلمان ادعایی وجود دارد که در ایالت سری لانکا باغ عدن وجود دارد. کسانی که حداقل یک بار در اینجا حضور داشته اند، این ایده را دشوار خواهد بود. سواحل شگفت انگیز، دریا لاجوردی و دنیای غنی از آبهای زیرزمینی، یک توصیف خوب برای یک گوشه آسمانی است. به تنوع طبیعی ارزش اضافه کردن مناظر جالب و غذاهای عجیب و غریب منطقه است.

دوستداران بنتون عاشقانه، خانواده هایی با کودکان را در نظر می گیرند - Beruwela با ساحل خوب، دوستداران سواری در امواج Hikkaduwa یا Koggala خوشحال خواهند شد. در اینجا سرگرمی برای همه وجود دارد: از تعطیلات ساحل، به فیل کردن، پیاده روی از طریق کاشت چای و مطالعه معابد باستانی.
بالی، اندونزی

برای بالی، افتخار یکی از زیباترین استراحتگاه ها با منظره های خاطره انگیز، مسکن ارزان قیمت، جاذبه های جالب و سرگرمی سرگرم کننده است. ماه های زمستان در بالی فصل کمتری در نظر گرفته می شود، زیرا در این دوره بارش های گرمسیری بیشتر از ماه های باقی مانده است. با این حال، این امر در سفرهای هیجان انگیز و حمام کردن دخالت نمی کند.

گردشگران از سراسر جهان در زمستان در بالی تلاش می کنند، زمانی که رفت و آمد مکرر بهترین امواج را دارد.
گوا هند

گوا یک مکان بسیار محبوب برای زمستان است. برای دوره زمستان، آب و هوای بی روح، دریا گرم و قیمت پایین خانه ها در اینجا مشخص است. تعطیلات پر سر و صدا جوانان در آنجونا متمرکز شده است، خانواده هایی با کودکان سواحل وسیع و آرام مورجیم را انتخاب می کنند، خوانندگان به ساحل پالئوم هدایت می شوند.
علاوه بر تنوع طبیعی، گوا آماده ارائه انواع سرگرمی برای هر سلیقه است: سفر به معابد باستانی، سفر به آبشارها، پیاده روی در بازارهای شب و خیلی بیشتر!
پاتایا، تایلند

اغلب به اشتباه پاتایا مرکز شعله و فحاشی می گویند و اشتباه خواهد بود، چرا که این تفریحی زیبا و رنگارنگ تایلند می تواند برای تعطیلات خانواده آرام باشد. ایده آل برای مسافران سرگرم کننده نیازی نیست که Wolking Street را تبلیغ کنید، غنی از انواع نمایش ها، کافه ها و سالن های ماساژ. کسانی که می خواهند به طور کاملا متفاوت به آرامش برسند، ارزش توجه به ساحل Wongamat با دریا خوب است یا Jomtien، جایی که قاره ها ترجیح می دهند برای اقامت.

به عنوان سرگرمی، خود را از بازدید از پارک معروف Nong Nuch خودداری کنید، تحسین زیبایی معبد حقیقت، ساخته شده از چوب بدون کمک ناخن ها و لذت بردن از دیدگاه خلیج تایلند از ارتفاع تپه بودا بزرگ.

سیوانوکیل، کامبوج
سایانوکیویل در ساحل واقع شده است و وضعیت تنها جزیره دریایی کامبوج را تأمین می کند. استراحت توسط تعداد کمی از مسافران، سواحل با کیفیت، قیمت های دلخواه و خدمات مشخص شده است. در اینجا شما از فضای آرامش و استانی بودن لذت خواهید برد. یکی از ویژگی های متمایز سیانوکویل، شمار زیادی از مهاجران از روسیه است و به همین ترتیب، روسیه به اندازه کافی گسترده است.

جستجوی سریع
دسته بندی ها و پست ها
مسافرت و غذا 3