הנופש הטוב ביותר באסיה 22/12/2017


הנופש הטוב ביותר באסיה

תקופת החורף היא לא לחבב של כולם, במיוחד אם החופשה מגיע נופל על שלושה חודשים. במקרה זה, עליך לשנות במהירות את המיקום. עבור אלה שרוצים להימלט מן החורף לחופי הדרומי תחת עצי הדקל והשמש - הבחירה שלנו של אתרי נופש באסיה כי הם שווים בחירה לחופשה בחורף.

סרי לנקה

באמונה המוסלמית, יש טענה כי היה גן עדן בסרי לנקה. מי שהיה פה לפחות פעם אחת, יהיה קשה להפריך את הרעיון הזה. חופים מדהימים, ים תכול ועולם תת-מימי עשיר יהיה תיאור טוב לפינה שמימית. לגיוון הטבעי כדאי להוסיף מראות מעניינים ומטבח אקזוטי של האזור.

אוהבי יעריכו את רומנטיקה בנטון, משפחות עם ילדים - Beruwela עם חוף טוב, אוהבי רכיבה על הגלים ישמחו Hikkaduwa או קוגאלה. כאן יש בידור לכולם: מחופשות החוף, כדי רכיבה על פילים, הולך דרך מטעי תה המחקר של מקדשים עתיקים.
באלי, אינדונזיה

עבור באלי, את התהילה של אחד מאתרי הנופש היפים ביותר עם נופים בלתי נשכחים, דיור זול, מעניינים מעניין בילוי כיף קבוע. חודשי החורף בבאלי נחשבים לעונה נמוכה, כמו בתקופה זו הגשמים הטרופיים קורים לעתים קרובות יותר מאשר בחודשים הנותרים. עם זאת, זה לא מפריע טיולים מרגש רחצה.

גולשים מכל רחבי העולם שואפים בבאלי בחורף, כאשר אתר הנופש כולל את הגלים הטובים ביותר.
גואה, הודו

גואה היא מקום פופולרי מאוד עבור Wintering. במשך תקופת החורף, מזג אוויר ללא עננים, ים חמים ומחירי בתים נמוכים אופייניים כאן. חוג הנוער רועש מתרכז באנג'ונה, משפחות עם ילדים בוחרות את החופים המרווחים והשלווים של מורג'ים, הגולשים מופנים אל חוף פלולם.
בנוסף לגיוון הטבעי, גואה מוכנה להציע הרבה בידור לכל טעם: טיולים למקדשים עתיקים, טיולים למפלים, טיולים בשווקים בלילה ועוד הרבה!
פטאיה, תאילנד

רוב בטעות להתקשר Pattaya מרכז רעש ו debauery, ויהיה לא בסדר, כמו זה הנוצץ בהיר צבעוני של תאילנד יכול להיות אידיאלי עבור חופשה משפחתית שקטה. מחפש תיירים כיף האידיאלי הוא לא תובעני פרסום Wolking רחוב, עשיר במגוון של מופעים, go-go בארים ו מכוני עיסוי. אלה שרוצים להירגע אחרת לגמרי, כדאי לשים לב לאזור של חוף וונגאמאט עם ים טוב, או Jomtien, שם expats מעדיפים להתיישב.

כמו בידור, לא לשלול את עצמך את העונג לבקר את נונג נוך פארק המפורסם, להעריץ את היופי של בית המקדש של האמת, בנוי מעץ ללא עזרה של מסמרים וליהנות מהנוף של מפרץ תאילנד מגובה הגבעה של הבודהה הגדול.

סיאנוקוויל, קמבודיה
Sihanoukville ממוקם על חוף הים, מאבטח את מעמדו של הנופש הימי היחיד של קמבודיה. הנופש מאופיין על ידי מספר קטן של נופשים, חופים איכותיים, מחירים נעימים ושירות. כאן תוכלו ליהנות מהאווירה של הרפיה ו פרובינציאליות. תכונה ייחודית של Sihanoukville הוא מספר גדול של עולים מרוסיה, ולפיכך, רוסית מרוכזת למדי.

חיפוש מהיר
קטגוריות ופוסטים
נסיעות ומזון 3