چگونه به پول در حالی که سفر 22/12/2017


چگونه در هنگام سفر پول بپردازید

امروز در اینترنت شما داستان های زیادی در مورد افرادی که برای سال ها سفر می کنند و در عین حال پول خوبی می گیرید پیدا خواهید کرد. این می تواند آزادگان زندگی در جزایر دور، برنامه نویسان با تجربه که در کسب و کار مورد علاقه در سواحل دریا گرم و به راحتی مردم اسرار آمیز که ادعا می کنند که می توانند چیزی کسب درآمد مشغول اند. این الهام بخش و در عین حال ناراحت کننده است؛ زیرا برنامه های جهانی برای تعطیلات ماهانه به سادگی غیرممکن است. اما، همانطور که می دانید، برای کسانی که تمایل دارند چیزی غیرممکن نیست. ما به چند راه جالب و خسته کننده برای کسب درآمد در هنگام سفر توجه می کنیم.

1. اجاره یک خانه را اجاره کنید

اغلب در طول عزیمت، آپارتمان ها و خانه های شما خالی هستند، و هیچ کاری انجام نمی دهند. اجاره مسکن برای دوستان یا دوستان خوب از طریق شبکه های اجتماعی یا استفاده از یکی از سایت های بین المللی برای تحویل املاک و مستغلات. استراحت می کنید - خانه شما "کار می کند".


2. مسافران همسایه خود را دریافت کنید

اگر شما قصد سفر به وسیله ماشین شخصی را دارید، در سایت جستجو برای همکاران ثبت نام کنید و در نتیجه هزینه سوخت را پوشش دهید. در زمان ما این کاملا یک فرایند امن است: در سایت های شما می توانید اطلاعات در مورد مسافران دیگر، عکس های خود را ببینید، خواندن بررسی رانندگان دیگر. سودآور است که شرکت در سفرهای طولانی مدت (200 تا 500 کیلومتر) به دنبال یک شرکت باشد - به احتمال زیاد شما تقریبا به طور کامل هزینه بنزین را پوشش خواهید داد.

3. تحویل قطعه یا اسناد مهم

به محض مشخص شدن تاریخ سفر، سعی کنید نقش یک پیک واقعی را تجربه کنید. شما می توانید به راحتی با ارسال یک بسته یا خرید کالاهای خارجی به منظور کسب درآمد. پیدا کردن یک «کار» مناسب می تواند در سایت های تخصصی باشد. محتوای بسته در توضیحات نشان داده شده است. علاوه بر این، قوانین بیان می کنند که بسته نباید بسته بندی شود (برای جلوگیری از حمل و نقل غیر قانونی). بنابراین، با جمع آوری چندین سفارش، می توانید پول خوبی بپردازید.

4. آزاد

بیکاری ثابت به نفع همه نیست چرا بدون درس بی حوصله می شود، در صورتی که در زمان ما دفتر بتواند هر جا که اینترنت و لپ تاپ وجود دارد، سازماندهی شود. نوشتن متون و ترجمه، بازنویسی، مدیریت حسابهای پرداخت شده و مدیریت گروههای موضوعی در شبکههای اجتماعی، اداره فروشگاههای آنلاین و خیلی بیشتر - همه این کلاسها میتوانند در طول تعطیلات کمک مالی خوبی کنند.

5. برای نشان دادن خلاقیت

همه نمی دانند که در آسیا، اروپایی های عادلانه پوست هنوز یک پیشگویی هستند. بنابراین، برخی از گردشگران در طول سفر به هند موفق به شرکت در اضافی در طول فیلمبرداری فیلم در بالیوود. شما می توانید با یک چهره جدی در یکی از کنفرانس های حرفه ای در چین نشست داشته باشید (اعتقاد بر این است که این ویژگی اعتبار این رویداد را افزایش می دهد). شما می توانید در مورد چنین جابجایی در انجمن های گردشگری و یا فقط با یک راننده تاکسی محلی یا یک دختر دوستانه در پذیرش صحبت کنید.
6. انجام فعالیت proof-reading را بردارید

خطاهایی در منوهای خارجی مدتها به خاطر الگوهای رفتاری و چند نفر شگفت زده شده اند.
به جای خنده در یک ترجمه عجیب و غریب از اینترنت، ارائه خدمات خود را به عنوان یک اصلاح کننده و حتی نویسنده برای نوشتن یک منوی سواد. شما به اندازه کافی درآمد نداشتید، اما می توانید بر روی یک ناهار یا شام صرف کنید.

7. اسکان عکس از سفر

پس از سفر، می توانید پول بدست آورید، عکس های زیادی را از سفر تجزیه و تحلیل کنید. به راحتی می توانید تصاویر جذاب را به فریم های مختلف عکس اضافه کنید. در عین حال برای داشتن یک تکنیک حرفه ای لازم نیست - بسیاری از تلفن های هوشمند مدرن تصاویر عالی ارائه می دهند.

جستجوی سریع
دسته بندی ها و پست ها
مسافرت و غذا 3