כיצד להרוויח כסף בעת נסיעה 22/12/2017


כיצד להרוויח כסף בעת נסיעה

היום באינטרנט תמצאו הרבה סיפורים על אנשים שנוסעים במשך שנים באותו זמן להרוויח כסף טוב. זה יכול להיות פרילנסרים החיים על איים מרוחקים, מתכנתים מנוסים העוסקים בעסק האהוב על חופי הים החמים פשוט אנשים מסתוריים הטוענים שהם יכולים להרוויח כלום. זה מעורר, ובמקביל מרגיז, כמו זה פשוט בלתי אפשרי לעשות תוכניות גלובליות לחופשה חודשית קטנה. אבל, כפי שאתם יודעים, למי שואפים אין דבר בלתי אפשרי. אנו מביאים לידיעתך כמה דרכים נעימות ובלתי נלאות להרוויח כסף בזמן נסיעה.

1. שכירת בית להשכרה

בדרך כלל במהלך עזיבה, את הבתים והדירות הם ריקים, לא עושה שום דבר טוב. לינה לינה לחברים או חברים טובים באמצעות רשתות חברתיות או להשתמש באחד האתרים הבינלאומיים למסירת הנדל"ן. אתה לנוח - הבית שלך "עובד".


2. קבל את הנוסעים האחרים

אם אתם מתכננים לנסוע ברכב פרטי, להירשם באתר של החיפוש אחר הנוסעים האחרים ובכך לכסות את עלות הדלק. בימינו זה תהליך בטוח למדי: באתרים אתה יכול לראות מידע על הנוסעים האחרים, התמונות שלהם, לקרוא ביקורות של נהגים אחרים. זה הכי רווחי לחפש חברה בטיולים למרחקים ארוכים (200-200 ק"מ) - סביר להניח שאתה כמעט לחלוטין לכסות את העלות של בנזין.

3. משלוח של חבילות או מסמכים חשובים

ברגע תאריכי הנסיעה נקבעים, לנסות על עצמך את התפקיד של שליח אמיתי. אתה יכול בהחלט להרוויח על ידי שליחת חבילה או קונה סחורות בחו"ל על מנת. מצא מתאים "משימה" יכול להיות על אתרים מיוחדים. שם התוכן של החבילה מצוין בתיאור. בנוסף, הכללים קובעים כי החבילה לא צריך להיות ארוז (כדי למנוע תחבורה בלתי חוקית). לכן, לאחר שנאספו מספר הזמנות, אתה יכול לעשות כסף טוב.

4. עצמאי

בטלה מתמדת היא לא לחבב של כולם. למה משועמם ללא שיעור, אם בזמננו המשרד יכול להיות מאורגן בכל מקום שיש אינטרנט ומחשב נייד. כתיבת טקסטים ותרגומים, שכתוב, ניהול חשבונות בתשלום וניהול קבוצות נושאיות ברשתות חברתיות, ניהול חנויות מקוונות ועוד - כל השיעורים האלה יכולים להפוך לסיוע כספי טוב בחגים.

5. להפגין יצירתיות

לא כולם יודעים כי באסיה, האירופאים בהירי עור הם עדיין חידוש. אז, כמה תיירים במהלך טיול להודו מצליחים להשתתף ניצבים במהלך הצילומים של סרטים ב בוליווד. אתה יכול להרוויח רק לשבת עם פנים רציניים באחת הוועידות המקצועיות בסין (הוא האמין כי זה מגביר את יוקרתו של האירוע). אתה יכול לגלות על משרות פנויות כאלה בפורומים התיירות או סתם לדבר עם נהג מונית מקומי או בחורה ידידותית בדלפק הקבלה.
6. קח את פעילות הוכחה קריאה

טעויות בתפריט זר הפכו זמן רב memes ומעטים אנשים מופתעים.
במקום לצחוק על תרגום מוזר נלקח מהאינטרנט, להציע את השירותים שלך בתור מגיה ואפילו סופר לכתיבת תפריט קרוא וכתוב. אתה לא מרוויח הרבה, אבל אתה יכול לסמוך על ארוחת צהריים או ארוחת ערב חינם.

7. לינה של תמונות ממסעות

אתה יכול להרוויח כסף לאחר הנסיעה, לנתח תמונות רבות מהטיול. אתה מוזמן להוסיף את התמונות הכי אטרקטיבי למסגרות תמונה שונות. במקביל יש טכניקה מקצועית לא הכרחי - טלפונים חכמים רבים עושים תמונות מצוינות.

חיפוש מהיר
קטגוריות ופוסטים
נסיעות ומזון 3